Translate

6 Aralık 2012 Perşembe

Sürpriz !

Merhaba
        Blok istatistiklerine bakıyorum da bu kısa zaman diliminde 300 kez tıklanmışız . 
 Seviniyorum tabi.
Daha çok kişiye ulaşmak için atölyemizin kapılarını açtık
Yalnız şunu da belirtmeliyim ki faaliyetler eğer yardımcı olabildiyse bir teşekkürü çok görmeyin bizlere
Kağıt çalışmaları için örnekler ekleyecektim ama sürpriz bir etkinlikle paylaşımda bulunmak istedim.
Bu yıl olmasa da  geçmiş yıllardaki arşivimden el kuklaları örnekleri sunmak istedim sizlere
Umarım ilham verebiliriz
 Aşağıdaki kuklalar şu an okullarından mezun olmuş meleklerimin emekleridir.
Onlara tekrar teşekkür ediyorum katkılarından dolayı :) 
Kuklaların yapımında kullanılan malzemeler
Peluş kumaşlar, havlular, polar kumaşlar, takma gözler, temizlik bezleri (şu sarı olanlardan hani),  düğmeler,elyaf, çeşitli renklerde çoraplar, çeşitli renklerde kumaş parçaları, yün ipler,boncuklar
Yani kısaca artık materyaller










































2 yorum: